Algemene voorwaarden

U gaat akkoord met de volgende punten:

  1. U betaald;

    1. Via ideaal of contant voor het dier opgehaald wordt.

    2. Zie onder ‘Kosten’ op onze website.
      Voor twee of meer katten verlenen we een korting €0.50 voor de tweede of meerdere katten per dag

    3. Bij verblijf langer dan een maand verlenen we een korting €0.50 per dag.

    4. Speciale tarieven gelden voor extra medische zorg, zoals geven van tabletten. 

    5. Wanneer u een reservering doet gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.

    6. Wanneer u na 3 weken voor brengdatum annuleert betaald u 25% van de kosten van verblijf!

  2. U vult de gegevens over u en uw dier correct en naar waarheid in.

    1.   U dient ons op de hoogte te stellen van ziektes en gebreken bij uw kat.

  3. Gezondheid, vaccinatie en registratie      

    1. U dient wel zelf het benodigde middel mee te nemen. Indien noodzakelijk kunnen wij dit voor u verzorgen tegen een vergoeding van €12,50. Uw kat dient jaarlijks de nodige vlooien- en wormenpreventie te ondergaan. 

  4. Inentingen 

    1. Een geldige inenting biedt helaas geen garantie op het uitblijven van niesziekte. Recente entingen bieden een betere bescherming dan entingen die bijna verlopen.

    2. Katten die korter dan 3 weken en Nobivac Bb 6 weken van te voren geënt worden kunnen geweigerd worden. Recente vaccinaties geven de beste bescherming en verdienen de voorkeur (niet korter dan 3 weken en Nobivac Bb 6 weken van te voren). 

    3. Niesziekte                                        niet ouder dan 1 jaar en jonger dan 3 weken. 

    4. Kattenziekte                                    niet ouder dan 2 jaar en jonger dan 3 weken.

    5. Nobivac Bb                                      niet ouder dan 1 jaar en jonger dan 6 weken. Deze wordt dringend geadviseerd. 

    6. Een geldig vaccinatiebewijs is verplicht. 

  5. Uw kat wordt ziek in ons hotel  

    1. Mocht u geen dure dierenarts kosten willen maken (door bijv. ouderdom kat) dient u dit aan te geven bij aankomst kat. Ondanks alle goede bedoelingen en onze zorg kan dit natuurlijk gebeuren. Vooral verkoudheidsproblemen kunnen ondanks goede vaccinatie voorkomen. Wij gaan dan naar onze vaste dierenarts. Uiteraard nemen we indien mogelijk contact met u op. Wel blijft u als eigenaar verantwoordelijk voor alle kosten van de diergeneeskundige zorg. 

  6. Chip

    1. Een microchip is niet verplicht, deze moet wel gemeld worden in het reserveringsformulier als het dier een chip heeft.

  7. Castratie

    1. Niet gecastreerde katers mogen verblijven in ons pension tot de leeftijd van 10 maanden.

    2. Niet gecastreerde of gesteriliseerde poezen mogen altijd verblijven. 

  8. Weigering vanuit Kattenhotel

    1. Ons kattenhotel is vrij om katten te weigeren die symptomen van ziektes of agressie vertonen zodat het dier niet verzorgbaar is.